KettlebellCvičení s kettlebell patří mezi dobrou volbu tréninku jak pro muže, tak ženy. Jedná se o účinné posílení svalů, rychlosti, kondice, pružnosti a také ztráty tělesného tuku. Trénink spočívá v tom, že cviky působí zároveň hned na více svalových skupin. Jen je důležité dobře skombinovat dýchání a pohyby. Rovněž vybalancovat schopnost ovládat zátěž a rovnováhu. Žádné jiné nářadí to nezvládá v takové míře. Kettlebell nahrazuje celý zástup činek, posilovacího nářadí, strojů a také aerobní cvičení.

Dynamické cviky jsou velmi účinné na zádové svaly, hlavně na spodní část. Pomáhá zesilovat šlachy a vazy. Ať už je to skok, úder, kop, švih – vše vychází z bederní části. Kettlebell dokáže udělat vaše záda odolnějšími a pevnějšími. Unikátní cviky je posilňují ze všech možných úhlů. Museli byste posilovat, cvičit jógu, gymnastiku a další různá zaměření, abyste se alespoň trochu přiblížili výhodám, které poskytuje cvičení s kettlebell činkami. Cvičení je výborné i ohledně některých rehabilitačních cviků.

Jak hubnout s kettlebell

Silný hubnoucí účinek spočívá především v energeticky náročných cvicích, které urychlují metabolismus, a tím nastává spalování přebytečného tuku. Cvičení s kettlebell vám pomůže tak, jako málokterý jiný trénink. Jednak hubnete aerobní formou spalováním kalorií a ještě si budujete svalovou hmotu. Trenérka Petra Pukavičová vypráví, že během školení, které trvalo více než 5 hodin, nechtěla vidět ani tu nejmenší činku v tělocvičně. Za pár dní si uvědomila, že se cítí ve skvělé formě a že cvičení mělo výrazný dopad na záda, nohy, břicho a zbytek těla. Což ji přesvědčilo, aby si zakoupila tuto sadu. A doufá, že bude dostatečně motivující pro ty, kteří teprve o tom uvažují a zároveň přeje příjemné cvičení s kettlebell.

Fotografie publikována se svolením Ambro Photography/FreeDigitalPhotos.net