Mlsání bez výčitekAť už si svou postavu hlídáte sebepečlivěji, určitě i vás tu a tam přepadne chuť na mlsání bez výčitek. Ačkoli je vaše strava pestrá na výživné látky, vyhýbáte se sladkému co možná nejširším obloukem a tučné jídlo je pro vás absolutním tabu, čas od času i vy potřebujete z tohoto režimu vypadnout a trochu svému tělu dopřát nějakou dobrotu. Samozřejmě vás nenavádíme, abyste se sladkostmi cpali horem spodem. V dnešním článku jsme se rozhodli prozradit vám, jak na mlsání bez výčitek, které vám zachutná, pohladí vás na duši a zároveň po něm nepřiberete na pečlivě střežené váze. Dodejte vašemu tělu zdravou energii!

Mlsání bez výčitek, aneb na čem si pochutnat a nemít výčitky:

  1. Cheesecake

    Lahodný koláč, který zachutná i zasytí – to je ideální kombinace, po které tu a tam zatouží snad úplně každý. Jestliže i vás přepadla nekontrolovatelná chuť na nějaký koláč, dovolíme si vám doporučit právě cheesecake, který je lehký, zdravý a vůbec není kalorický. Základem pro tohle zdravé mlsání bez výčitek jsou ovesné vločky, sušenky a máslo.

    Recept:
    500 g tvarohu umixujte se 250 ml smetany, jedním vajíčkem a banánem. Aby koláč nebyl „nemastný neslaný“, můžete jej ochutit medem nebo zdravým třtinovým cukrem. Vzniklou hmotou potřete základ vytvořený z pomletých ovesných vloček, sušenek a másla. Následně pečte cca 40-50 minut při 180°C.

  2. Cookies

    Kulatý pamlsek, který si zamiloval celý svět, vůbec nemusí představovat kalorickou bombu, za kterou jej většina z vás považuje. Cookies můžete dělat na nejrůznější způsoby a najít tak svůj oblíbený, který vám i ve zdravé variantě zachutná – vše je samozřejmě bez mouky a cukru, tudíž zdravé mlsání je zaručeno!

    Recept:
    2 rozmačkané banány smíchejte se lžičkou medu a hrnkem a půl ovesných vloček. Přijdete 4 polévkové lžíce kokosové moučky a nasekanou čokoládu. Plech si vyložte pečicím papírem a vytvarujte kolečka. Následně je pečte cca 15-20 minut při 200°C.

Obrázek: pixabay.com

KOREKCE: Nikol Sotolářová