snídaněAčkoliv to tak nevypadá, ale snídaně je tím nejzákladnějším a nejhlavnějším jídlem po zbytek dne. Je mnoho důležitých faktorů, proč byste měli snídat pravidelně. Na druhou stranu je ale dokázáno, že snídani má pouhých pár procent pracujících lidí. Spěch, stres, náročná práce, dojíždění a mnoho dalšího je tím faktorem, kdy zapomínáme na snídani. Poté usedneme do kancelářských židlí, nebo někde stojíme u automatického pásu a chceme pracovat z plných sil. Jenže ono to opravdu nejde. Jedna chyba za druhou, nervozita. Možná, že vydržíte pár hodin, ale tělo si řekne své, a vy si musíte dopoledne dát alespoň svačinku, v nejlepším případě oběd. Ale je to tak správně?

Zdravé stravování

Nicméně, aby vaše snídaně byla zdravá, musíte si ji připravit. A komu se chce z teplé postele a udělat si snídani? Málo kterému. A vzpomínáte si na to, když jste byli malí, co vám vaše maminka, či otec ráno přichystali? Mít zdravou snídani každý den zlepšuje vaše zdraví, jak po stránce psychické, tak fyzické.

Přináší energii

Velký počet studií dokázalo to, že pokud lidé snídají zdravě a pravidelně, mají více energie, než ti, kteří snídají jen sem tam. Zdravou volbou můžou být vaječné bílky, které zvyšují energetickou hladinu, ale i cereální chlebíky, či obilné kličky a podobně.

Zvyšuje metabolismus

Chcete-li mít aktivní metabolismus, tedy takový, který rychle přemění přijímané látky na zdroj energie, musíte snídat. Lidé, kteří trpí obezitou, mají největší problém v tom, že nemají pravidelné a hlavně zdravé stravování, ale nemají taktéž žádný sport.

Hubnutí

Asi se vám to zdá divné, že píšu hubnutí, ale to mu opravdu tak. Když nemáte snídani, nemáte zdroj energie, a když ji nutně potřebujete, sáhnete po něčem sladkém. A cukr je závislost, kterou budete potřebovat každý den. A už jsme zase u obezity.

Fotografie publikována se svolením od Rakratchada torsap Photography FreeDigitalPhotos.net