madla láskyNejspíš všem bude jasné, oč běží, když napíši pojem madla lásky. Možná to někomu může připadat rozkošné, ale rozhodně se jedná zároveň se spodním bříškem o nejvíce problematickou část u hubnutí. Určitě už jste si stačili všimnout, že „bokáče“ má nejedna štíhlá osoba. Většinou se tento problém týká žen a musím se podělit o informaci, kterou jsem získala při jedné z pracovních návštěv sportovního a výživového centra. Napíši vám to laicky, protože v tomto oboru nejsem žádný profesionál. Ale bylo mi řečeno, že s příchodem bokových kalhot se ženské tělo začalo bránit a ukládat tuky ve spodní části. Lidské tělo je velmi chytré a dokáže se bránit i přizpůsobit nepříznivým podmínkám. Pro spodní část těla, která tak zůstala nekrytá a vystavena průvanu to byl šok. Jak je všem známo právě v této oblasti se u žen nachází ledviny, vaječníky a močový měchýř. Tělo nabylo dojmu, že musí tuto část uchránit proti chladu a tak se tuk začal v této oblasti ukládat mnohem více, než tomu bylo dříve. Nevím, co je na tom pravdy, ale dnes se na tyto problematické partie společně zaměříme a zkusíme s nimi zamávat.

Změna stravování

V prvé řadě je potřeba přijímat co nejméně jednoduchých cukrů, které se ukrývají ve sladkých nápojích a některých sladkých jídlech. Rovněž se vystříháme smaženému, tučnému a mastnému jídlu. O bílém pečivu ani nemluvím. Místo chroupání chipsů sáhneme po zdravých semínkách. Rozhodně zapomeňte na hranolky, smažáky, řízky a hutné omáčky. Pokud si nejste jistí jídlem, můžete získat jídelníček na hubnutí zdarma.  Jen správné jídlo však nestačí.

Správné cvičení

Pokud potřebujeme zhubnout právě tyto partie, zaměříme se na cviky, které nám pomohou spálit jednak nadbytečné kalorie a zaměstnají kritické partie. Jen cviky pro boky však stačit nebudou. Chceme přece mít krásné tělo úplně celé. Poté co si dáme do těla například během, skákáním přes švihadlo, rychlou chůzi, jízdou na kole přistoupíme k posilování celého těla. Vhodné jsou činky do ruky a střídat série různě sestavených cviků, kde mimo jiné budou cviky pro boky. Můj nejoblíbenější cvik pro tuto partii je, že uchopím nad hlavou činku o váze 4kg a nahýbám se doleva a doprava. Sérii opakuji po dvaceti celkem 3x. Ručím vám za to, že druhý den budete rozhodně vědět, že jste prováděli cviky právě této oblasti.

Fotografie publikována se svolením Stuart Miles Photography/FreeDigitalPhotos.net