Co má móda společného s charitou?

módaO tom, že móda není jen bezduché vyhazování peněz, vás může přesvědčit hned několik módních a světových značek zvučných jmen. Zakoupením trička, kabátku či sportovní obuvi přispíváte na mnoho charitativních projektů a dobročinných akcí. My se dnes společně podíváme na některé značky a až vyrazíte letos na vánoční nákupy, může vás hřát pocit, že svým nákupem se podílíte třeba na vzdělání dětí. Nicméně nemusíte chodit daleko. Pokud uděláte jednou ročně průvan ve svém vlastním šatníku, nemusí vysloužilé oblečení skončit v popelnici, ale rovněž jej můžete věnovat charitě. Nevím, zda už je to běžné i v ČR ale v UK dostávám pravidelně do schránky igelitovou tašku s nápisem charita. Stačí jí naplnit a v určený den vystrčit za dveře. To je to nejmenší, co člověk může udělat. O zbytek se postarají lidé z charity a pravidelně tyto igelitové tašky sbírají a rozvážejí do obchodů. Výtěžek jde rovněž na charitativní účely. Oblečení, obuv, závěsy, které se vám už nelíbí. Cokoliv se vám zdá, že už nevyužijete a je škoda, aby to sežrali moli. My si dnes představíme jen zlomek značek, které jsou zapojeny do dobročinných programů.

Adidas

Značka zvučného jména, kterou zná asi každý. Je významným partnerem nadace AKTIV Against Cancer. Ta podporuje fyzickou aktivitu jako způsob boje, se zákeřnou rakovinou včetně prevence proti tomuto onemocnění. Pokud v Adidas narazíte na kolekci AKTIV už víte o čem je řeč. Adidas za dobu této spolupráce věnoval ze svého výtěžku na tuto charitativní činnost více než 3,3 milionu dolarů.

New Yorker

Od roku 2008 funguje úspěšně New Yorker Foundation jehož cílem je podporovat kulturní vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí.

Takko

Chodíte nakupovat do toho obchodu? Pak se podílíte, na projektu Dítě v tísni v Pakistánu. Prvořadým cílem je zlepšit vzdělání, respektovat práva dětí a minimalizovat chudobu. Takko se významně podílí na výstavbě a vybavení škol i zdravotnických zařízení.

H&M

Kolekce nesoucí název All for Children se týká dětí všech věkových skupin. 25% z ceny prodaného výrobku putuje na podporu fondu UNICEF, který pomáhá dětem získat díky lepšímu vzdělání větší šance na lepší budoucnost.

Fotografie publikována se svolením: Free vector Vector logo Adidas: werner22brigitte License: Public Domain Dedication http://all-free-download.com/free-photos/

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.